Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Kulturni Center Danilo Kiš
OOppoollnnoommooččeennjjee žžeennsskk

Opolnomočenje žensk

Opolnomočenje žensk na trgu dela: medijska kampanja za boljše informiranje, izobraževanje in aktivnejšo vlogo žensk

www.radnezene.net

2014-2016

Obdobje trajanja: od 1.10. 2014 do 30.9. 2016

Izvajalec projekta: Srbski kulturni center Danilo Kiš

Partnerji na projektu: Peščanik in S.T.R.I.K.E

Projekt financira: Ministrstvo za zunanje zadeve Republike Slovenije

Osnovni cilj projekta je ženskam v Srbiji ponuditi celostno informiranje in izobraževanje ter neposredno pravno in psihološko pomoč za krepitev njihove aktivnejše vloge pri prepoznavanju in prijavljanju diskriminacije. Z interaktivno kombinirano javno medijsko kampanjo (cross media koncept) bodo ženske v Srbiji dobile priložnost, da se na enem mestu seznanijo z vsemi potrebnimi informacijami, znanji, ukrepi in načini prijave diskriminacije na delovnem mestu. Poleg aktivnega informiranja je cilj projekta ponuditi brezplačno pravno in psihološko pomoč ženskam, ki so se znašle pod pritiskom diskriminatornih praks ali pa so v preteklosti bile deležne le-teh na trgu dela.

Cilj je vključiti čim večje število žensk vseh starosti in vseh izobrazbenih profilov: ženske aktivno seznaniti s problemom ter kako spregovoriti o osebnem doživljanju problema in sočasno pristopiti k reševanju problema. To naj bi dosegli s pomočjo različnih medijev: nove medije (spletni portal) ima navado preverjati mlajša in srednja populacija žensk, medtem ko so tradicionalni mediji (radio, dokumentarni film, priročniki) popularni med vsemi generacijami. Projekt bo spodbujal posameznice, da ubesedijo in artikulirajo svojo izkušnjo diskriminacije (anonimne izjave, blog, intervjuji) ter na ta način ovrednotijo svojo pozicijo, kar pripomore k neposredni identifikaciji ter občutku povezanosti.

Po drugi strani medijska kampanja pomeni čim bolj učinkovito informirati širšo javnost o problemu in pozvati institucije, ki se ukvarjajo s pravicami žensk, k novim metodam reševanja problematike.

Namen projekta je tudi formiranje solidne mreže ženskih organizacij v Srbiji in EU s ciljem skupnega delovanja.

Predvideni rezultati:

  • spletni portal kot platforma za informiranje, izobraževanje, pomoč in interakcijo žensk, strokovne javnosti, delodajalcev, državnih inštitucij in civilnega sektorja s področja delovnih pravic ter diskriminacije na delovnem mestu;
  • mreža ženskih organizacij iz Srbije in Slovenije, ki bodo sodelovale v diseminiaciji in promociji projektnih vsebin;
  • štiri radijske oddaje (30 minut/oddaja);
  • dokumentarni film (60 minut/oddaja);
  • tri okrogle mize – pogovor s predstavniki državnih in civilnih struktur, s strokovno javnostjo ter z ženskami, ki so žrtve diskriminacije, oziroma s predstavniki primerov dobrih praks (npr. delodajalci, ki so uspešno rešili primere diskriminacije oziroma z določenimi ukrepi preprečili pojav diskriminacije žensk);
  • priročnik na temo diskriminacije žensk na trgu dela (izkušnje iz projekta ter priporočila za informiranje, izobraževanje, ozaveščanje in pomoč v aktivnejši vlogi žensk pri prijavljanju diskriminacije na trgu dela).

Ciljne skupine:

  • ženske žrtve diskriminacije na trgu dela;
  • ženske na trgu dela vseh starosti in izobrazbe;
  • moški, zainteresirani za položaj žensk na trgu dela;
  • državne in nevladne organizacije in inštitucije, ki se ukvarjajo z diskriminacijo žensk na trgu dela kot tudi na drugih področjih;
  • delodajalci (privatni in javni);
  • institucije, ki udejanjajo pogoje za zaščito žensk na trgu dela (pravno-zakonodajni organi);
  • obča, strokovna in medijska javnost;
  • vse ciljne skupine tudi v širšem regionu.
Razvojno_sodelovanje_LOGO_01

Mnenje in vsebina projekta ne predstavljata uradnega stališča Vlade Republike Slovenije.